pelakon aku cinta dia

Filem yang mengisahkan cinta tiga segi antara seorang gadis dan dua jejaka dibintangi oleh Zarina Jamalullail Remy Ishak. Web Biodata Siti Khadijah Halim Siti Khadijah Halim merupakan pelakon baharu yang menarik perhatian peminat drama tanahair apabila muncul dalam drama adaptasi novel berjudul Dia Yang Ku Cinta.


Info Drama Aku Cinta Dia Slot Dahlia Iluminasi

14 Oktober 2017 11 Mac 2018.

. Dalam drama di Slot Samarinda TV3 tersebut beliau membawakan watak Lara Andrew iaitu anak kepada Puan Marhanna lakonan Catriona Ross. Web Drama bersiri Aku Cinta Dia bakal mengisi slot Lestary di TV3. Web PENGARAH.

Gandingan utama Syerinie Myra Sharnaaz Ahmad dan Luqman Hafidz dalam slot Samarinda TV3 itu turut dijayakan pelakon Riena Diana Afieq Shazwan Catriona Ross. Web Kini dia bergandingan dengan Zul Ariffin dalam drama bersiri Tarik Aku Ke Syurga adaptasi novel Tarik Daku Ke Syurga lakonan bersama Nabil Aqil Izzendra Lisdawati Ayra Messi Keith Foo Hafreez Adam Aleeza Kassim Sean Lee Nada Nur Syuhada Azzahra Ahmad dan ramai lagi. Akbar kalah dan mahu melarikan diri ketika dia hampir terjatuh Affan selamatkan dirinya.

Web selebriti aiman wikipedia biodata aiman hakim pelakon aku cinta dia aiman hakim ridza zahirah macwilson Biodata Natasya Mahyan Pelakon Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Biodata Mia Nasir Pelakon Drama Kan Kukejar Cinta Kamu. Drama berlatarkan zaman Melaka yang penuh pertarungan dan konflik kuasa antara manusia hingga membawa kejatuhan bangsa dan negara. Aiman Hakim Hannah Delisha Nadia Brian Ikmal Amry Fahad Iman Nasz Sally Yuna Rahim Catriona Brian Fauzi Nawawi Hafiz Bahari Elly Mazlein Zul Huzaimy Miera Leyana Natasha Elyzza Idzham Ismail Sasha Bashir Zaefrul Nordin WATAK PELAKON Aiman Hakim sebagai Affan Hannah Delisha sebagai Laila Nadia.

Web Kredit foto. Web Aku Cinta Dia Episod 1 Laila dikejutkan dengan ketidakhadiran Ikhwan dan wakilnya pada hari pertunangan mereka. Aiman Hakim Hannah Delisha Nadia Brian Ikmal Amry Fahad Iman Nasz Sally Yuna Rahim Catriona Brian Fauzi Nawawi Hafiz Bahari Elly Mazlein Zul Huzaimy Miera Leyana Natasha Elyzza Idzham Ismail Sasha Bashir Zaefrul Nordin.

Menampilan gandingan hebat seperti Aiman Hakim dan Hannah Delisha sebagai peneraju utama. Kini drama terbaru lakonan Ikmal Amry. Menemukan gandingan Aiman Hakim dan Hannah Delisha.

Web Seadanya Aku Seadanya Aku merupakan sebuah siri drama televisyen perdana Malaysia 2020 arahan Feroz Kader lakonan Azlee Khairi Zara Zya Redza Rosli dan Elvina Mohamad. Diadaptasi dari novel 2018 dengan tajuk sama siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 15 Januari 2020 hingga 21 Februari 2020. Dia ialah sebuah drama 60 episod yang menggabungkan pelakon-pelakon Malaysia dan Indonesia.

1 2 Drama ini juga turut diinspirasikan untuk menjadi sebuah novel karya Umie Nadzimah. Nama Ikmal Amry mula dikenali orang ramai apabila membintangi dalam drama Mencintaimu Mr Photographer. Web Bapak aku ratib setiap hari dia semak nak tanggung aku.

Drama 20 episod ini diarahkan oleh Bahri Uma dan dibawah terbitan Saphire Screen Sdn. Beliau mula menceburkan diri dalam dunia lakonan pada tahun 2009 menerusi watak pembantu dalam drama bersiri Tari Tirana arahan pengarah Shahrulezad Mohammedin sebelum. Web Aku Kau Dia merupakan sebuah filem drama percintaan Malaysia 2012 arahan Pierre Andre dan terbitan Tayangan Unggul.

Termasuk telefilem Sejadah Kaabah Pengancam Perkahwinan Ustaz Korea Sebelah Rumah Pengantin Lari Culik Artis dan banyak lagi. Web TV3 Drama Eksklusif Siaran asal. Bakal menemui penonton bermula 26 Disember 2018 setiap Rabu hingga Jumaat pukul 9 malam di TV3.

Akbar mohon maaf kerana dia bertindak sedemikian di atas. Cempaka Amna Syerinie Myra dan adiknya Iman Idham Afieq Shazwan merupakan. Sophia AlBarakbah Shahz Jaszle Iqram Dinzly Nelissa Nizam Hariz Hamdan Anne Abdullah Lizza Abdullah Ainina Ahmad Abd Manan Sulaiman Amelia Christie Ayunie Rizal Amanda Misbun Talha Harith Aqil Taqee Faa Zaini Nadia Kesuma Syazwan Zulkifly Zalfa Zin Azhar Sulaiman Watak Pelakon Sophia AlBarakbah.

Web Dia Yang Ku Cinta ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 adaptasi daripada novel dengan tajuk yang sama karya Indah Hairani arahan Along Kamaluddin dibintangi oleh pelakon baharu Syerinie Myra Sharnaaz Ahmad dan Luqman Hafidz. Web Profil dan biodata Hani Nazrina menarik untuk disimak penggemar Melur untuk Firdaus TV3. Ikmal Amry juga merupakan bekas peserta Hero Remaja 2017.

Sewaktu di luar negara Laila bertemu dengan Affan yang merupakan. Laila yang kecewa dengan apa yang terjadi membawa dirinya ke luar negara. Web Biodata Ikmal Amry Pelakon Drama Aku Cinta Dia SIAPAKAH sebenarnya jejaka kacak ini yang dikenali sebagai Ikmal Amry.

Handsome Red Velvet dan Bukan Cinta Aku. Drama 20 episod terbitan Saphire Screen diarahkan oleh Bahri Uma. Web Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Aku Cinta Dia NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Aku Cinta Dia yang bakal mengisi slot Lestary di TV3.

Penglibatannya di layar perak menerusi. Web PELAKON. Agar semakin kenal dengan pemain Lily dalam Melur untuk Firdaus TV3 cek profil dan biodata Hani.

Antara lain beliau membintangi drama Bunga-Bunga Syurga Istikharah Cinta Ketupat Palas Mr. Web Aku Cinta Dia Episod 20 Laila meminta maaf kepada Affan dan sewaktu mereka sedang bermaafan Akbar bangkit dan mahu menyerang balas tetapi berjaya dipintas Affan. Siti Nordiana Sham Visa Farahdhiya Fahrin Ahmad Raja Azmi Adriana Alyssa Ziqri Mikhail Aryan Adzrin Jesse Lim Watak Pelakon Siti Nordiana sebagai Wanda Nurhayati Sham Visa sebagai Fairuz Farahdhiya sebagai Maisarah Fahrin Ahmad sebagai Amirul Raja Azmi sebagai Hajah Noriah Adriana Alyssa sebagai Shazwani.

Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad dilahirkan pada 30 Ogos 1985 ialah seorang pelakon dan penerbit lelaki Malaysia. Web Telefilem Telingkah TV2 Saksikan ulangan telefilem Telingkah arahan Wan Afzam Wan Daud disiarkan pada Rabu ini pukul 90 malam di TV2. Ikhwan hanya meminta maaf tanpa menjelaskan situasi sebenar.

Instagram Izzy Reef Pelakon muda meningkat naik Izzy Reef antara yang bakal menjayakan drama adaptasi novel terbaharu Dia Yang Ku Cinta.


Sinopsis Aku Cinta Dia Tv3


Aku Cinta Dia Episod 15 Youtube


Info Drama Aku Cinta Dia Slot Dahlia Iluminasi


Sinopsis Drama Aku Cinta Dia Tv3 Nina Mirza Aku Cinta Dia Full Sinopsis Drama Episod Akhir Tv3


Info Drama Aku Cinta Dia Slot Dahlia Iluminasi


Drama Aku Cinta Dia Lakonan Aiman Hakim Dan Hannah Delisha


Aku Cinta Dia Episod 3 Youtube


Info Drama Aku Cinta Dia Slot Dahlia Iluminasi


Sinopsis Drama Aku Cinta Dia Tv3 Nina Mirza Aku Cinta Dia Full Sinopsis Drama Episod Akhir Tv3


Biodata Ikmal Amry Pelakon Drama Aku Cinta Dia Oh Hiburan


Dia Yang Ku Cinta Tv Series 2019 The Movie Database Tmdb


Senarai Pelakon Drama Dia Yang Ku Cinta Oh Hiburan


Sinopsis Aku Cinta Dia Tv3


Tonton


Drama Dia Yang Ku Cinta Tv3 Myinfotaip


Aku Cinta Dia Episod 1 Youtube


Aku Cinta Dia Episod 14 Youtube


Sinopsis Drama Aku Cinta Dia Tv3 Nina Mirza Aku Cinta Dia Full Sinopsis Drama Episod Akhir Tv3


Biodata Aiman Hakim Ridza Pelakon Drama Aku Cinta Dia Otosection

Comments

Popular posts from this blog

cara masak mee goreng simple

pantun 2 kerat nasihat